Ochrana osobných údajov

Podmienky spolupráce


medzi klientom a agentúrou RenewoMarketing

1. Úvodné ustanovenia

Tieto podmienky upravujú základné pravidlá spolupráce medzi agentúrou

RenewoMarketing

(ďalej len „poskytovateľ“) a jej klientmi (ďalej len „klient“). Sú záväzné od momentu potvrdenia objednávky, zadania projektu alebo podpisu zmluvy.




2. Rozsah služieb


Služby sú poskytované na základe dohody (e-mail, telefonát, zmluva alebo objednávka).Obsah a rozsah služieb (napr. reklama, web, správa kampaní, stratégie) budú vždy upresnené pred začatím prác. Poskytovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť projekt, ktorý nie je v súlade s jeho odborným zameraním alebo hodnotami.




3. Ceny a platobné podmienky


Cena služieb je vždy dohodnutá vopred – formou cenovej ponuky, cenníka alebo zmluvy. Fakturácia môže byť jednorazová, mesačná alebo na základe splátok (napr. 50 % záloha).Splatnosť faktúr je štandardne 7 dní, pokiaľ nie je dohodnuté inak. V prípade omeškania si poskytovateľ vyhradzuje právo pozastaviť práce.




4. Spolupráca a komunikácia


Klient sa zaväzuje dodať včas všetky potrebné podklady, texty, fotografie, prístupy a schválenia. Poskytovateľ bude pravidelne informovať klienta o postupe a vývoji spolupráce. Ak klient dlhodobo (viac než 10 pracovných dní) nekomunikuje, má poskytovateľ právo práce pozastaviť alebo ukončiť.




5. Duševné vlastníctvo a výstupy


Finálne výstupy (grafika, web, texty) sa stávajú vlastníctvom klienta po uhradení celej sumy. Návrhy, koncepty alebo rozpracované verzie zostávajú majetkom poskytovateľa, ak neboli schválené alebo zaplatené. Poskytovateľ môže výstupy použiť do svojho portfólia, ak klient výslovne nepožiada inak.




6. Ochrana údajov a dôvernosť


Obe strany sa zaväzujú zachovávať dôvernosť informácií, ktoré si navzájom poskytnú. Spracovanie osobných údajov sa riadi Zásadami ochrany osobných údajov dostupnými na webstránke poskytovateľa.




7. Záruky a reklamácie


Poskytovateľ garantuje, že služby budú vykonané profesionálne a v dohodnutom termíne. Prípadné chyby alebo reklamácie je klient povinný oznámiť do 7 dní od odovzdania výstupu. Reklamácie budú riešené prioritne dohodou.




8. Ukončenie spolupráce


Spoluprácu môže ktorákoľvek strana ukončiť s výpovednou lehotou 7 dní (písomne alebo e-mailom).Klient je povinný uhradiť všetky práce a výdavky do dňa ukončenia spolupráce. V prípade vážneho porušenia dohody môže byť spolupráca ukončená okamžite.




9. Záverečné ustanovenia


Tieto podmienky sú platné od 27. 5. 2025 a môžu byť priebežne aktualizované. Aktuálna verzia bude vždy dostupná na webstránke poskytovateľa. Spoluprácou s agentúrou klient potvrdzuje, že sa s týmito podmienkami oboznámil a súhlasí s nimi.